روحانی: حرف امام درباره آب و برق مجانی را محقق کردیم

کد خبر: 1048527

رئیس جمهور گفت:تیکه‌ای در سخنرانی امام بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند که ما کاری می‌کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چی شد آن آب و برق مجانی؟

روحانی: حرف امام درباره آب و برق مجانی را محقق کردیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور گفت: بخشی در سخنرانی امام بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند ما کاری می‌کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چی شد آن آب و برق مجانی؟

حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های وزارت نیرو، با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در آن مقطع امام با یک استقبال بی‌نظیر وارد کشور شد. این ساعت‌هایی که در آن ایام می‌گذراندیم بسیار حساس در تاریخ کشور بود و آن سخنرانی مهمی که در بهشت زهرا ایراد کردند و مورد استقبال تاریخ بود.

وی افزود: تیکه‌ای در سخنرانی امام بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند که ما کاری می‌کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چی شد آن آب و برق مجانی؟ و دولت دوازدهم افتخار می‌کند این کار را انجام داد و ما امروز توانتسیم برای افرادی که مصرف بسیار کمی دارند برایشان هم برق و هم آب و هم گاز مجانی است.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده و اظهار امیدواری از مشارکت بالای مردم در این انتخابت گفت: انتخابات نباید باعث شود اخلاق و معنویت را خدایی نکرده زیر پا بگذاریم، همه باید برادرانه کنار هم باشیم، ملت، دولت و هدف واحد داریم و ان‌شاالله دهه فجر برای مردم ما مبارک باشه و ما بتوانیم راه و وصیت‌های امام را به خوبی عمل و اجرا کنیم.

این خبر در حال تکمیل است ...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها