استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس کلید خورد

کد خبر: 1048587

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه تمامی اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی موافق استیضاح وزیر اقتصاد هستند، گفت: اکثر نمایندگان مجلس معتقد هستند که آقای دژپسند ناکارآمد‌ترین وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در این ۴۲ سال است.

خبرگزاری دانشجو: ، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس اظهار کرد: این استیضاح و با پیشنهاد بنده در مجلس شورای اسلامی مطرح شده که با ۱۰۲ امضا از سوی نمایندگان تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است.

احمد نادری ادامه داد: مجلس به استیضاح آقای دژپسند وزیر اقتصاد دولت دوازدهم مصر است. این استیضاح ۱۱ محور دارد و منتظر هستیم که ببینیم هیئت‌رئیسه چه نتیجه‌ای درباره این استیضاح خواهد گرفت.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه تمامی اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی موافق استیضاح وزیر اقتصاد هستند، گفت: اکثر نمایندگان مجلس معتقد هستند که آقای دژپسند ناکارآمد ترین وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در این ۴۲ سال است.

نادری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین وضعیت نابسامانی بورس و بازار سرمایه، تصریح کرد: وزیر اقتصاد و امور دارایی دولت تدبیر و امید باید به نمایندگان مردم پاسخگو باشد و حتی معتقد هستیم که نه تنها آقای دژپسند باید استیضاح شود بلکه باید در دادگاه پاسخگوی اعمال خود باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این استیضاح هفته گذشته تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است و نمایندگان مردم منتظر هستند ببینند هیئت رئیسه مجلس چه نتیجه‌ای نسبت به این استیضاح خواهد گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها