واکنش ظریف به شروط دولت بایدن برای بازگشت به برجام

کد خبر: 1048774

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه شروطی که آمریکایی‌ها برای بازگشت به برجام می‌گذارند هیچ معنی نمی‌دهد، گفت: اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آن‌ها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

واکنش ظریف به شروط دولت بایدن برای بازگشت به برجام

جماران: وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه دولت آمریکا سعی دارد بدون هزینه از سابقه‌ای که دولت قبلی ایجاد کرده عبور کند، گفت: اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آن‌ها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

محمدجواد ظریف در خصوص اظهارات مقامات دولت جدید آمریکا برای بازگشت به برجام، اظهار داشت: آن‌ها دارند تلاش می‌کنند نه تنها از سابقه‌ای که دولت قبلی ایجاد کرده بدون هزینه عبور کنند بلکه به هزینه ما عبور کنند و خودشان هم می‌دانند که چنین چیزی شدنی نیست.

وزیر امور خارجه افزود: دولت پیشین آمریکا اشتباهی کرده و به مردم ما ظلم بزرگی کرده که باید توسط آن‌ها جبران شود و آن‌ها هستند که باید مسئولیت بر عهده بگیرند. وی تأکید کرد: شروطی که آمریکایی‌ها برای بازگشت به برجام می‌گذارند هیچ معنی نمی‌دهد. اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آن‌ها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها