تصمیم دولت درباره اصلاحات بودجه چیست؟

کد خبر: 1049115

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت می‌خواهد که اصلاحات بودجه را به کمیسیون تلفیق مجلس برگرداند

تصمیم دولت درباره اصلاحات بودجه چیست؟

محمد باقر نوبخت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  کردستان که در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل فنی و حرفه ای استان برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه " آیا دولت اصلاحیه مجلس را برای لایحه 1400 اجرایی می‌کند؟اختلاف در لایحه بر سر چیست؟" اظهار داشت: طبق تبصره 3 ماده 172 مجلس این شرایط که لایحه‌ای مورد تأیید کمیسیون تلفیق مجلس باشد و در جلسه علنی رد شود، تصویب نشده که به دولت برگردد.

وی افزود: آنچه که در دستور کار قرار گرفت مصوبات کمیسیون تلفیق بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت می‌خواهد که اصلاحات بودجه را به کمیسیون تلفیق مجلس برگرداند، گفت: دولت از مجمع منابع عمومی، 191 هزار میلیارد تومان را برای درآمدهای نفتی قرار داده است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت استان خاطر نشان کرد: در فاصله چند ماه گذشته بازدیدهای مناسبی از پروژه‌های حوزه راه در استان انجام شده و ما تمام همت خود را بر اتمام این پروژه‌ها می‌گذاریم.

نوبخت با بیان اینکه ظرفیت گردشگری در غرب کشور را باید به مثابه یک سرمایه دانست، اظهار کرد: برای گردشگری استان‌های غربی برنامه‌ای طراحی شده که اعتبارهای آن هم از محل تبصره 18 تأمین می‌شود.

وی اعلام کرد: تا خرداد ماه سال آینده نهایت استفاده را در پیشبرد ثبت جهانی اورامان خواهیم داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: در استان کردستان دو حوزه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای از اهمیت خاصی برخوردار هستند و باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها