صالحی: دشمنان با نظام مشکل دارند انرژی اتمی بهانه است

کد خبر: 1049922

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: دسترسی ایران به انرژی اتمی بهانه دشمنان برای مقابله با ایران است آن‌ها از انرژی اتمی نگران نیستند بلکه با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و درصدد حذف آن هستند.

صالحی: دشمنان با نظام مشکل دارند انرژی اتمی بهانه است

علی اکبر صالحی در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز ۲۰ بهمن ماه در سالن جلسات استانداری قزوین با حضور وزیر دفاع برگزار شد، تصریح کرد: عبادت به جز خدمت خلق نیست اگر بخواهیم عبادت را به معنای واقعی معنی کنیم خدمت به خلق است، نماز خواندن و روزه گرفتن اطاعت از خدا است و عبادت خدمت محسوب می‌شود.

وی افزود: نیروهای مسلح ضامن صیانت و امنیت کشور هستند، ما همیشه باید شاکر باشیم اما به اعتبار این ایام یک شکر ویژه داریم اینکه ما مسلمان هستیم اگر ما مسلمان نبودیم توفیق شناخت وحدانیت را نداشتیم و نمی‌توانستیم فلسفه واقعی زندگی را درک کنیم.

معاون رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما باید شکر کنیم که ایرانی هستیم، ایران جایگاه بالایی دارد اگرچه هم‌اکنون با خصومت‌ها و دشمنی‌های زیادی روبه‌رو است، انرژی هسته‌ای بهانه‌ای است برای دشمن اما مشکل اصلی آن‌ها حکمرانی جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: دشمنان در تلاش هستند که شیوه حکمرانی ایران اسلامی را حذف و شیوه باب میل خودشان را در ایران جاری کنند؛ ما در حال حاضر استقلال داریم اما زمانی در مدار سیاسی آن‌ها قرار داشتیم و کاملاً به آن‌ها وابسته بودیم.

صالحی خاطرنشان کرد: همه ما توفیق خدمت به ملت را پیدا کردیم، توفیق خدمت در نظام مقدس را نباید ساده بگیریم و باید زیر سایه الطاف الهی خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها