دیدار ظریف با سفرا +تصاویر

کد خبر: 1049949

سفرای رومانی و سنگال امروز در دیدار با وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کردند و سفیر مالزی نیز در پایان ماموریتش با ظریف خداحافظی کرد.

دیدار ظریف با سفرا +تصاویر

خبرگزاری فارس: سفرای جدید رومانی و سنگال در تهران امروز (دوشنبه) در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم محمدجواد ظریف کردند. سفیر مالزی نیز در پایان ماموریتش با وی خداحافظی کرد.

خانم «میرلاکارمن گرکو» سفیر جدید رومانی در جمهوری اسلامی ایران امروز در آغاز فعالیت دیپلماتیک خود در کشورمان در دیدار با ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

PLEDocKZYxpd

«سالیو دینگ» سفیر جدید سنگال نیز دیگر دیپلماتی بود که امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه ایران کرد.

g82NwnzqevjC

«داتو رستم بن یحیی» سفیر مالزی نیز امروز در پایان ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

xWPcLRJZcUxX

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف همچنین امروز در محل وزارت امور خارجه با «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای حمایت از نقش آفرینی موثر سازمان ملل به منظور حل بحران یمن اعلام کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها