آخوندی برای فرار از محاکمه افشاگر فساد شد!

کد خبر: 1050039

عباس آخوندی در مصاحبه‌ای ویدیویی که بخشی از آن منتشر شده مدعی است عده‌ای در ایران مسبب تحریم‌ها بوده و از این تحریم‌ها سود برده و منافع آنها در ادامه وضعیت موجود است.

آخوندی برای فرار از محاکمه افشاگر فساد شد!

کیهان: وزیر مسکن سابق دولت اعتدال در این مصاحبه مدعی است فساد گسترده‌ای در کشور وجود داشته و این فساد ناشی از اقتصاد غیررسمی ‌متأثر از تحریم‌هاست و مفسدان ‌ترجیح می‌دهند این وضعیت - تحریمی-  ادامه یابد. وی وضع تحریم‌ها علیه کشور را هم به گردن این جریان و افراد موهوم می‌اندازد.

آخوندی باید به‌زودی به‌دلیل اهمال کاری گسترده خود در دوران مسئولیتش به دادگاه رفته و پاسخگو باشد. در این شرایط او چند اقدام را به‌طور همزمان و موازی پیش می‌برد. نخست رایزنی با برخی شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی برای رهایی خود از پاسخگویی در برابر قانون. دوم جوسازی‌های رسانه‌ای نظیر همین مصاحبه تا روند ماجرا را تغییر داده و برخورد قانونی و درباره عملکرد مدیریتی خود را سیاسی جلوه دهد و سوم جوسازی درباره کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری دوره بعد که مورد آخری بیشتر لطیفه‌ای خنک است و مردم در حوزه خرید و اجاره مسکن به اندازه کافی و تا سال‌ها از خدمات جناب آخوندی بهره کافی و وافی برده‌اند!

البته اینکه رئیس دولت اعتراض دارد که چرا برای مشکلات اقتصادی به آمریکا فحش نمی‌دهید و در عین حال وزیر سابق تحریم‌ها را به گردن برخی در داخل می‌اندازد هم مسئله‌ای است که در جای خود قابل تأمل است.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها