گزینه اصلی کارگزاران محسن هاشمی است

کد خبر: 1050066

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: حزب درحالت ناچاری هم قصد حمایت از کاندیداهای نظامی و علی لاریجانی را ندارد.

گزینه اصلی کارگزاران محسن هاشمی است

گروه سیاست سایت فردا - کارگزاران و تصمیم انتخاباتی آن برای اصلاح‌طلبان و سایر جریان‌های سیاسی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع تصمیم این حزب اصلاح‌طلب برای همراهی با اصلاح‌طلبان یا جدایی از آنان می‌تواند همه معادلات سیاسی در انتخابات آتی را زیر رو کند. بدیهی است که همراهی آنان با سایر اصلاح‌طلبان که خواهان معرفی کاندیدای خالص هستند، یک دو قطبی اصلاح‌طلب - اصولگرا در این انتخابات می‌سازد و ناسازگاری کارگزاران با اصلاح‌طلبان و پافشاری بر ایده ائتلاف با لاریجانی موجب حضور یک طیف میانه‌رو در انتخابات خواهد شد.

از این روست که همه نگاه‌ها به کارگزاران دوخته شده و هر اظهارنظر و تصمیم انتخاباتی آنان مورد توجه قرار می‌گیرد. مثلا وقتی سعید حجاریان از حمایت آنان از یک کاندیدای نظامی می‌گوید آن بلوا به پا می‌شود و مساله حمایت احتمالی آنان از علی لاریجانی ذهن همه تحلیل‌گران را مشغول کرده است.

بر اساس اظهارنظر یک عضو شورای مرکزی این حزب اما تا اینجای کار پرونده این دو گزاره برای کارگزارانی‌ها بسته است. علی محمد نمازی در گفت‌وگویی با «برنا» می‌گوید: با وجود همه مخالفت‌های محسن هاشمی باز هم بیشترین تمرکز روی کاندیداتوری او در حزب وجود دارد.

او همچنین می‌گوید: میدواریم مشکلی برای کاندیداتوری محسن هاشمی نباشد ولی اگر به هر دلیلی او کاندیدا نشود، باید منتظر پیش بینی مرعشی باشیم.

وی در عین حال تاکید می‌کند: تا جایی که اطلاع دارم حزب  درحالت ناچاری هم قصد حمایت از کاندیدای نظامی و علی لاریجانی را ندارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها