نماینده سابق مجلس:راه رفع تحریم قوی شدن است

کد خبر: 1050230

نماینده سابق مجلس گفت: تحریم‌ها اگرچه کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کنند، اما نمی‌توانند مانع پیشرفت کشور شوند.

نماینده سابق مجلس:راه رفع تحریم قوی شدن است

باشگاه خبرنگاران جوان: سید حسن نقوی حسینی نماینده سابق مجلس، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: از سال ۵۷ تاکنون کشورمان تفاوت زیادی کرده به گونه‌ای که اوضاع فعلی کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: همه کشور‌ها در حال توسعه و پیشرفت هستند، اما سرعت این توسعه و پیشرفت در ایران جهش چشمگیری در حوزه‌های مختلف مانند علمی، آبادانی، بهداشت و درمان و ارتقای سطح حضور زنان در جامعه و... یافته است، به گونه‌ای که در نانو تکنولوژی بین ۱۰ کشور اول دنیا قرار داریم.

نقوی حسینی در مورد تاثیر تحریم‌ها بر روند پیشرفت کشور گفت: تحریم ها، دشمنی‌ها و فشار‌هایی که اغلب از سوی کشور‌های سلطه گر دنیا به کشور ما وارد می‌شود مانند پرت کردن سنگ در مسیر حرکت قطار است، اگرچه کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کند، اما نمی‌تواند مانع پیشرفت کشور شوند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در اوج تحریم‌ها گفت: زمانی که تحریم‌ها شدت گرفت توانستیم در بعضی حوزه‌ها جهش‌های بزرگتری داشته باشیم.

نماینده سابق مجلس افزود: زمانی که به خودمان اتکا کردیم و سعی کردیم راه حل مستقلی برای حل مشکلاتمان پیدا کنیم به دستاورد‌های بزرگی رسدیم، همین پیشرفت‌ها باعث عصبانیت قدرت‌های سلطه گر شده است چرا که ایران اسلامی برخلاف فشار‌های این قدرت‌ها باز هم عناوین اول را در حوزه‌های مختلفی به ویژه در خاورمیانه داراست.

نقوی حسینی در مورد چشم انداز آینده انقلاب ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد دولت جوان انقلابی گفت: در گام دوم انقلاب هستیم و چهل سال دوم انقلاب را شروع کرده ایم، در این مدت شاهد رویش‌های جوانان انقلابی در زمینه‌های مختلف بوده ایم که اگر دولت، مجلس و قوه قضاِِِئیه را به این جوانان بسپاریم و مسئولان با تجربه هم به راهنمایی کردن جوانان بسنده کنند، آینده انقلاب درخشان خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها