بروجردی:اگر زیر بار تحریم برویم کار غلطی‌است

کد خبر: 1050231

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با بیان اینکه گره‌زدن تمام مسائل به خارج کار غلطی ‌است، گفت: در زمان توافق برجام هدف اصلی برداشتن تحریم بود که محقق نشد.

بروجردی:اگر زیر بار تحریم برویم کار غلطی‌است

خبرگزاری فارس: علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم در چهارمین شب از ویژه برنامه «پلاک دیپلمات» بسیج دانشجویی شریف گفت: مجلس نقش بسیار مهمی در سیاست خارجه دارد همچون طرح اخیر مجلس برای شروع فعالیت های هسته‌ای و خروج از پروتکل الحاقی که حضرت آقا فرمودند مهم‌ترین مصوبه مجلس در طول انقلاب است.

وی افزود: ایده برجام بین بد و بدتر بود. برای شکستن صف مخالفان باید در مقطع هایی تن به مذاکره داد.

بروجردی تصریح کرد: مذاکرات هسته‌ای بر دوش شورای عالی امنیت ملی بود. از مجلس نه مشورتی گرفتند و نه کسی را در زمین مذاکرات دخالت دادند. درصورتی که تیم همراه بقیه کشورهای برجام به ۱۶۰ نفر از مشاوران سیاسی و اقتصادی و ... بود.

وی افزود: در این سال ها هوشمندانه تحریم ها را تبدیل به فرصت کردیم و بسیار نیز رشد کردیم. ولی در برخی مسائل برای مثال در سیستم بانکی بسیار ظلم زیادی علیه ما شده است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: در زمان توافق هدف اصلی برداشتن تحریم بود که محقق نشد ولی گره‌زدن تمام مسائل به خارج کار غلطی‌است.

بروجردی با بیان اینکه باید توانمندی های خود را به کشورهای دیگر صادر و ارائه کرد، اظهار داشت: با تمام روش‌های ممکن باید علیه تحریم ها جنگید. اگر زیر بار تحریم برویم کار غلطی‌است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با چین افزود: مسئولیت مذاکرات با چین برعهده مجلس قرار داده شد زیرا انگیزه و تلاشی را در این رابطه در دولت دیده نمی شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها