خط و نشان سرلشکر سلامی برای دشمنان

کد خبر: 1050616

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ‌نفس "اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم" علیه دشمن در کشور ‌کاملا زنده است، گفت: دشمنان باید از قدرت آتشی که در ‌رزمایش پیامبر اعظم (ص) ‌به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شد، عبرت بگیرند.

خط و نشان سرلشکر سلامی برای دشمنان

خبرگزاری تسنیم: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در پایان رزمایش پیامبر اعظم (ص) 16 در سخنانی با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم (ص) 16 از مقتدرانه‌ترین و دقیق‌ترین رزمایش‌ها در عملیات روزانه و تک شبانه بود، اظهار داشت: ‌نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو و شرف ماست؛ از دیروز تا این بامداد ماندگار، خوش درخشید و صفحه‌های ماندگار بر کارنامه اقتدار دفاعی و بازدارنده میهن اسلامی افزود.

وی با بیان اینکه شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) انصافا بی‌نظیر بود، افزود: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قوی‌تر از آن چیزی است که امروز می‌بینیم و در این رزمایش تنها ‌‌نمونه‌‌ای از این قدرت را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان از گام‌های استوار مردان زمینی ایران در سپاه در هراس هستند و این‌ واقعیت ماجرا‌ست، تصریح کرد: دشمنان باید از این حرکت که از ایمان و حقیقت قلب‌های برادران ما سرچشمه می‌گیرد و این قدرت آتشی که ساخته دست ایرانی‌ها‌ست، هراس داشته باشد.

وی با بیان اینکه ‌نفس "اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم" علیه دشمن در بین نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران کاملا زنده است، ادامه داد: دشمنان باید از قدرت آتشی که در این رزمایش به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شده است عبرت بگیرند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اینجا سرزمین "مقاومت، شرف، مردانگی و غیرت" است، تاکید کرد: ‌پاسداران امروز استوار و مقاوم راه شهیدان دفاع مقدس، مدافعان وطن و شهدای مدافع حرم را ادامه می‌دهند و برای دفاع از استقلال شرف عزت امنیت و تمامیت ارضی کشور لحظه‌ای غفلت و درنگ نخواهد کرد.

فرمانده کل سپاه در پایان با قدردانی از آحاد فرماندهان و رزمندگان شرکت‌کننده در این رزمایش شکوهمند و مقتدر و همچنین مردم خونگرم، فهیم، مومن و انقلابی منطقه خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه ‌ضامن اطمینان‌بخش "استقلال، تمامیت ارضی و حفظ نظام و امینت ملی کشور" ‌ا‌ست و‌ ‌به تعبیر مقام معظم رهبری، نیروی زمینی ستون فقرات قدرت دفاعی کشور است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها