طرح مجلس برای استخدام نیرو با آزمون استخدامی

کد خبر: 1050628

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: طبق طرح مجلس استخدام هر نیرویی بر اساس آزمون استخدامی خواهد بود.

طرح مجلس برای استخدام نیرو با آزمون استخدامی

باشگاه خبرنگاران: عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: بسیاری از کارکنان به  یک میزان ساعت و فعالیت در یک سازمان دولتی دارند اما به دلیل وجود قرارداد‌های جزیره‌ای از حقوق و مزایای یکسان برخوردار نیستند و فاصله و تبعیض زیادی را تحمل می‌کنند.

گودرزی بیان کرد: ما  درصدد  ساماندهی افرادی هستیم که در دستگاه‌های دولتی به شکل مختلف مشغول به کار هستند و به بعد با سازوکار مشخص استخدام را قانونمند خواهیم کرد.

وی گفت: در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت استخدام ضابطه‌مند و از این پس به کارگیری هر نیرویی در هر نهاد و ارگانی بر اساس آزمون استخدامی خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ساماندهی افراد  به اعتبار چندانی  نیاز نداشته  و مغایرتی با اصل ۷۵ قانون اساسی ندارد، بنابراین  با تعامل دولت و مجلس می‌توانیم  رضایتمندی بالایی را میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم.

وی  تصریح کرد: اولویت اول کمیسیون اجتماعی این است که طرح ساماندهی استخدام کارکنان در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گیرد، امیدواریم تا پایان سال این طرح را به نتیجه برسانیم و به صحن علنی ارجاع شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها