ذوالنور: عصبانیت دشمن حاکی از موفقیت سفر قالیباف است

کد خبر: 1050937

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آشفتگی اردوگاه دشمنان و افزایش شدت عصبانیت آنها حاکی از موفقیت سفر رییس مجلس به روسیه است.

ذوالنور: عصبانیت دشمن حاکی از موفقیت سفر قالیباف است

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۷۵ آیین‌نامه داخلی مجلس و با اشاره به نطق احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی که از سفر قالیباف به روسیه انتقاد کرده بود، بیان کرد: در ابتدا بنده از حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم. همان طوری که رییس جلسه تصریح کردند سفری که از سوی رییس مجلس به روسیه انجام شد بسیار موفقیت آمیز بود و اگر به آشفتگی اردوگاه دشمن و شدت عصبانیت آنها نگاه کنیم کاملا روشن است که این سفر با موفقیت انجام شده و به اهداف خود رسیده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار کرد: فعال بودن یک کمیسیون به فعال بودن اعضای آن باز می‌گردد. ای کاش آقای احمدی بیغش در نطق خود می‌گفتند که فلان طرح یا سوال را در کمیسیون مطرح کرده که مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی در بزنگاه‌های مختلف به وظیفه خود عمل کرده است و اگر دولت پاسخ نداده و یا به موقع حضور پیدا نکرده است ما تنها براساس آیین‌نامه می‌توانیم با آن برخورد کنیم. زمانی که دولت در ۸۰ درصد اجرای قانون بودجه انحراف دارد مگر مجلس شورای اسلامی با آن چه کاری می‌تواند انجام دهد.

ذوالنور ادامه داد: در بحث سوال از وزرا نیز ما می‌توانیم آنها را احضار کرده و کوتاهی آنها را بررسی کنیم. اگر یک وزیری در وظایفش کوتاهی کند و حتی کمیسیون نیز در رسیدگی به عملکرد وزیر کوتاهی کند هر یک از نمایندگان این حق را دارد که در قالب سوال یا استیضاح مساله را پیگیری کنند. هر رسالتی که مجلس شورای اسلامی دارد ما نیز به عنوان نماینده از آن رسالت برخورداریم. به جای انتصاب‌های نابجا باید به این بپردازیم که خودمان چه کاری انجام داده‌ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها