ورود کمیسیون آموزش مجلس به حقوق اساتید‌ دانشگاه آزاد

کد خبر: 1051009

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور رئیس دانشگاه آزاد در نشست این کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون از حقوق پایین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد و همچنین شهریه بالای دانشجویان در دوران کرونا انتقاد کردند.

ورود کمیسیون آموزش مجلس به حقوق اساتید‌ دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۶ بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی جهت ارائه گزارش عملکرد میهمان کمیسیون آموزش بودند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در این نشست و بعد از استماع گزارش رئیس دانشگاه آزاد به میزان پایین حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان و رقم بالای شهریه دانشجویان به ویژه در دوران کرونا انتقاد داشتند، افزود: تحولات مثبتی در دوره ریاست فعالی این دانشگاه رخ داده ولی با این حال نمایندگان انتقاداتی هم داشتند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: برخی دستگاه‌های دولتی مانند سازمان بهزیستی و بنیاد شهید بدهی‌هایی را به دانشگاه آزاد داشتند که اعضای کمیسیون آموزش پیشنهاد تهاتر را مطرح کردند.

فلاحی درباره میزان بدهی بخش دولتی به دانشگاه آزاد از نهادهای دولتی را بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها