جزئیات نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی

کد خبر: 1051028

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان در جلسه امروز عصر فراکسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همه اعضاء بر دادن رأی مثبت به این طرح اتفاق نظر داشتند.

جزئیات نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی

تسنیم: حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی عصر امروز در سطح مجمع عمومی فراکسیون در محل صحن مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه طرح شفافیت آراء نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره این طرح مطرح کردند.

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در نهایت پس از ارائه نظرات و پیشنهادات، اعضای فراکسیون بر رأی مثبت به این طرح اتفاق نظر داشتند.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای فراکسیون با اشاره به این نکته که امضاهای این استیضاح به بیش از 100 عدد رسیده عنوان کردند پیگیر اعلام وصول استیضاح این وزیر خواهند بود.

وی در پایان افزود:‌ همچنین در ادامه این جلسه مسائل معیشتی مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی آحاد مختلف جامعه تأکید شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها