تذکر پور ابراهیمی به دولت درباره یک میلیارد یوروی ستاد کرونا

کد خبر: 1051381

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ لازم است نسبت به تعیین تکلیف قرارداد پرستاران و کادر درمان که در این مدت جان خود را به خطر انداخته‌اند، اقدام شود.

تذکر پور ابراهیمی به دولت درباره یک میلیارد یوروی ستاد کرونا

 خبرگزاری فارس: محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان با تأکید بر ارائه گزارش عملکرد ستاد مقابله با کرونا در حوزه منابع مالی اظهار داشت: با مجوز رهبر معظم انقلاب، یک میلیارد یورو به این ستاد اختصاص یافت که مشخص نیست به چه شکل هزینه شده است لذا لازم است رئیس جمهور به صورت شفاف هزینه‌کرد این مبلغ را گزارش کند.

وی افزود: همچنین لازم است نسبت به تعیین تکلیف قرارداد پرستاران و کادر درمان که در این مدت جان خود را به خطر انداخته‌اند، اقدام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب شرب کرمان خاطر نشان کرد: کرمان از دو سال قبل با تنش آبی مواجه است که در این خصوص مذاکره صورت گرفت و قرار شد از خلیج فارس آب به کرمان اختصاص یابد که شرکت‌هایی نیز موافقت کردند اما معاونان وزارت نیرو کارشکنی می‌کنند که لازم است حقوق اولیه مردم برای تأمین آب شرب هر چه سریعتر لحاظ شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها