کاندیدای کارگزاران کیست؟

کد خبر: 1051537

مرعشی: از حالا دستمان را رو نمی‌کنیم

کاندیدای کارگزاران کیست؟

گروه سیاست سایت فردا - انتظارها برای معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری ادامه دارد و سیاسیون نیز انگار عجله‌ای برای این کار ندارد. اینکه به نتیجه نرسیده و هنوز نمی‌دانند که قرار است چه کار کنند یا واقعا به خاطر احتیاط ترجیح می‌دهند که تا دقیقه نود، از گزینه خود رونمایی نکنند؛ معلوم نیست. 

کارگزارانی‌ها که پیش‌تر با حمایت از ایده ائتلاف کلی هیجان ایجاد کرده و خود را در مرکز توجه قرار داده بودند اما اکنون، می‌گویند که تعللشان در معرفی نامزد مورد نظر تعمدی است. 

شاهد آنکه حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به ایسنا گفته است: تصمیم ما این است که بعد از  بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان، گزینه خود را اعلام کرده و از حالا  دستمان را رو نمی کنیم.

وی همچنین اعلام کرده که ما درباره گزینه حزب به جمع بندی رسیده ایم و پیشنهاد خود را به ائتلاف اصلاح طلبان اعلام خواهیم کرد  و از او دفاع می کنیم اما در نهایت براساس نظر ائتلاف عمل می کنیم چون عضوی از ائتلاف اصلاح طلبان هستیم.

مرعشی درباره تاثیر اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بر معرفی گزینه حزب، گفت: اصلاحات این قانون به انتخابات۱۴۰۰  نمی رسد و از شورای نگهبان عبور نمی کند.

وی همچنین درباره انتشار کابینه نامزدهای انتخابات در فضای مجازی تصریح کرد: این ها جعلی است و  هنوز اصلاح طلبان وارد این مراحل نشده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها