مصوبه کمیسیون تلفیق برای جرائم راهنمایی و رانندگی

کد خبر: 1051896

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس، از مصوبه این کمیسیون برای بخشودگی سود دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی در سال 1400 خبر داد.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای جرائم راهنمایی و رانندگی

خبرگزاری فارس:حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی  ، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: در این جلسه اعضای این کمیسیون مصوب کردند که سود دیرکرد پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی بخشیده شود.

وی افزود: بر این اساس، جرائم راهنمایی و رانندگی که زمان پرداخت آنها در سال 1400 است مشمول سود و جریمه دیرکرد نمی‌شوند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون در مصوبه امروز خود 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این منظور درنظر گرفتند تا به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا نیروی انتظامی آن را برای تأمین هزینه بنزین مصرفی خودروهای خود هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون درآمد دولت از محل بهره مالکانه معادن در واقع حقوق دولتی معادن است را 10 هزار میلیارد تومان درنظر گرفتند. 

وی افزود: در لایحه ابتدایی دولت 4 هزار میلیارد تومان برای بهره مالکانه معادن برای دولت درنظر گرفته شده بود که در کمیسیون تلفیق این میزان به 10 هزار میلیارد تومان افزایش یافت ودولت در لایحه اصلاحی خود 8 هزار میلیارد تومان برای این بخش درنظر گرفته بود که کمیسیون تلفیق مجدد بر مصوبه قبلی خود تأکید و اصرار کرد و آن را مجددبه تصویب رساند.

به گزارش فارس،‌ مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها