دستور ویژه رئیسی درباره زلزله‌زدگان سی سخت

کد خبر: 1052139

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه زلزله سی سخت همه را نگران کرد، گفت: استاندار و مدیریان که درگیر خدمت رسانی به زلزله زگان هستند، حضور در انجا را اولویت بدانند.

دستور ویژه رئیسی درباره زلزله‌زدگان  سی سخت

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استاندار و مدیران که درگیر خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند حضور درمناطق زلزله زده را اولویت بدانند و ضمن محبتی که به بنده کردند از ایشان و مدیران خواهش می‌کنم خدمات‌رسانی به آنها را اولویت بدانند و امیدوارم خداوند متعادل به زلزله زدگان صبر و به ما توفیق خدمت دهد.

وی با اشاره به هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و به دنبال حضور هیئت 25 نفره قوه قضائیه که از یک ماه قبل عملکرد و وضعیت دستگاه‌ها و استان را بررسی و بعد از ارائه گزارش این سفر اتفاق افتاد.

رئیسی ابراز کرد: نشست با همکاران، نشست با نماینده مقام معظم رهبری در استان،  استاندار و مسئولان ادارات و نشست با شورای عالی قضایی از جمله برنامه های امروز  بوده که در این نشست‌ها یکسری تصمیم‌های گرفته می‌شود و برخی نیز در تهران تصمیم گرفته می‌شود.

به گزارش تسنیم، آیت الله رئیسی همچنین به شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ادای احترام کرد و یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی را گرامی داشت و برای همه ایثارگران از خداوند متعال طلب عافیت کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها