تکذیب جلسه انتخاباتی اصولگرایان

کد خبر: 1052175

در ادامه حاشیه‌سازی و شایعه‌پراکنی‌ها علیه قالیباف اخباری از جلسه انتخاباتی اصولگرایان و جزئیات آن منتشر شده که اصل و فرع آن تکذیب می‌شود.

تکذیب جلسه انتخاباتی اصولگرایان

گروه سیاست سایت فردا – شمار شایعات و خبرسازی‌ها علیه رئیس مجلس رو به افزایش است و ثابت می‌کند که برخی جریانات بی‌هویت که معلوم نیست از کجا نشات گرفته و دقیقا چه هدفی را دنبال می‌کنند؛ تمرکز خود را بر تخریب وی گذاشته‌اند. 

همین است که هنوز ماجرای سفر به چین و نامه نوشتن به فرمانده سپاه را تکذیب نکرده باید درباره آنچه آقایان پیرامون جلسه سران اصولگرا و جزئیات آن ادعا کرده‌اند؛ توضیح دهیم.

یک کانال تلگرامی که مشخص نیست به کدام طیف و جریان سیاسی نزدیک است، تحت عنوان « پوشش ناشنیده‌های انتخابات  ۱۴۰۰» مدعی شده که «اواخر هفته گذشته جلسه سران اصولگرا با نامزدهای اصلی این جناح با حضور باقر قالیباف، محسن رضایی، سیدابراهیم رییسی برگزار شد و به نظر می رسد جلسه با هدف فراهم کردن مقدمات حضور حجت الاسلام رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شده بود.»

اگرچه  اساسا چنین جلسه‌ای درکار نبوده و کلیت خبر کذب است اما جریان حاشیه ساز و شایعه پراکن مدعی است که «حدادعادل بعداز جلسه گفته است: با توجه به سفر پرحاشیه و بی فایده قالیباف به روسیه و سفر موفقیت آمیز رییسی به عراق، به رییس قوه قضاییه برای ورود به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ تکلیف خواهد شد.»

بدیهی است که جزئیات ذکر شده نیز صحت نداشته و اصل و فرع خبر تکذیب می‌شود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها