برنامه‌ریزی فعالیت‌های مجازی انتخاباتی شورای ائتلاف در ۱۴۰۰

کد خبر: 1052186

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران از برنامه‌ریزی فعالیت‌های مجازی انتخاباتی این شورا در شهر تهران در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

برنامه‌ریزی فعالیت‌های مجازی انتخاباتی شورای ائتلاف در ۱۴۰۰

خبرگزاری ایرنا: مهدی اقراریان در نشست مناطق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران اظهار داشت: امروز سومین نشست مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است؛ به دلیل شرایط کرونایی مجبور بودیم که جلسات خود را با هسته اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار کنیم.  

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران درباره جزییات هسته اولیه فعالیت‌های انتخاباتی این شورا در مناطق تهران افزود: این هسته شامل یک روحانی، یک خواهر، یک جوان و ۲ پیشکسوت است.  

اقراریان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی تلاش ویژه برای به‌کارگیری از بهره‌مندی از انرژی جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان دارد.

وی تصریح کرد: نقشه راه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که با تلاش‌ها و زحمات کار جمعی تدوین شده بود هم اکنون محقق شده است ضمن اینکه نقشه راهی هم برای انتخابات پیش رو داریم.  

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مسیری را برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته و باز کرده‌ایم؛ این مسیر هم اکنون در سطح محلات شهر تهران برنامه‌ریزی شده و سامانه ارتباط‌گیری این شبکه با کانون‌ها، کمیته‌ها و مناطق در نظر گرفته شده است.  

اقراریان از برنامه‌ریزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران با توجه به شرایط کنونی کشور برای انتخابات سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها