جوادی آملی: باید جلوی اختلاس‌ها و نجومی‌ها گرفته شود

کد خبر: 1052468

مرجع تقلید شیعیان گفت: ما نیازی به تسلیحات خارجی نداریم و باید از ظرفیت‌های این کشور بزرگ و شناسنامه‌دار و متمدن استفاده کنیم.

جوادی آملی: باید جلوی اختلاس‌ها و نجومی‌ها گرفته شود

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت‌الله عبدالله جوادی آملی عصر امروز در دیدار سردار سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه مکتب اسلام ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: باید با قدرت و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جدیدترین سلاح‌ها را بسازیم.

او در ادامه به مفاسد اقتصادی اشاره و عنوان کرد: باید جلوی اختلاس‌ها و نجومی‌ها گرفته شود.

این عالم دینی با بیان اینکه قطعاً مکتب اسلام که با کرامت انسانی همراه است، ماندگار خواهد بود، گفت: انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون از پایگاه مردمی برخوردار بوده است و اگر مردم پای کار انقلاب نباشند؛ همان‌طوری که تاریخ نشان داده است توطئه دشمنان در مدت کمی کارساز خواهد شد.

آیت‌الله جوادی آملی با تأکید بر اهمیت شناخت ماهیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: امام خمینی (ره) در نامه خود به «گورباچف» رئیس جمهور اتحادیه جماهیر شوروی گوشزد کرده بود که فریب بازی آمریکایی‌ها را نخورند و راز فروپاشی شوروی سابق در همین بود.

این مفسر حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما قصد دعوا و جنگ با کسی را نداریم و اصلاً کار اصلی ما جنگ نیست، افزود:، اما خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم فرمودند طوری باشید که دشمنان از شما بترسند.

او با بیان اینکه ما قادر به انجام کار‌های بزرگ هستیم، گفت: ملت ایران بزرگ و بزرگ‌زاده است. ما نیازی به تسلیحات خارجی نداریم و باید از ظرفیت‌های این کشور بزرگ و شناسنامه‌دار و متمدن استفاده کنیم.

آیت‌الله جوادی آملی ادامه داد: ملت ایران از نظر هوش و ذکاوت، پیشینه تاریخی و فرهنگ از دشمنان جلوتر هستند و همچنان که تاکنون نشان داده‌اند، ظرفیت توسعه و پیشرفت را در عرصه‌های مختلف دارند.

این مرجع تقلید تأکید کرد: ما ملت ظلم‌پذیری نیستیم و موظف هستیم به جایی برسیم که دشمنان از اقتدار ما واهمه داشته باشند.

او با تأکید بر حفظ وحدت ملی افزود: ما نباید غفلت کنیم و نباید گرفتار منیت‌ها و کید شیطان شویم، بلکه باید تلاش و کوشش کرد و در حوزه تولید گام مؤثر برداشت.

آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: اگر به آنچه که مطلع هستیم، عمل کنیم، خداوند در آنچه که نمی‌دانیم، راه را برایمان روشن خواهد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها