کاندیدای حزبی اعتماد ملی انتخاب شد

کد خبر: 1052789

سخنگوی حزب اعتماد ملی از کاندیداتوری محمدعلی افشانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

کاندیدای حزبی اعتماد ملی انتخاب شد

گروه سیاست سایت فردا – احزاب و تشکل‌های سیاسی این روزها سخت مشغول کار هستند و در عین حال که منتظر تعین تکلیف سازوکار انتخاباتی جریان خود مانده‌اند، از گزینه‌های حزبی نیز رونمایی می‌کنند. مثلا حزب اصلاح‌طلب اعتمادی ملی که از چندی پیش برنامه انتخاباتی خود را مشخص و از ابراهیم امینی، محمدعلی افشانی، محمدجواد حق‌شناس و الیاس حضرتی به عنوان گزینه‌های حزبی نام می‌برد، امروز اعلام کرده که نهایتا به افشانی رسیده‌اند.

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی این حزب در گفت‌وگویی با خبرگزاری «مهر» محمدعلی افشانی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی کرده و گفته است: « محمدعلی افشانی از سوی برخی از اعضای شورای مرکزی برای نامزد شدن در انتخابات ۱۴۰۰ مطرح شده است. افشانی سوابق درخشانی دارد و از نیروهای پاک دست کارگزاران نظام است که در سمت‌های معاونت وزیر، استانداری و شهرداری تهران مشغول به خدمت بوده است. لذا افشانی هم به عنوان یکی از نامزدهای حزب اعتماد ملی مطرح است.»

به گفته وی، شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حضور افشانی را با اجماع‌ساز مطرح کرده است. محمدعلی افشانی هم فعالیت خود را آغاز کرده است؛ اما نتیجه نهایی بعد از اعلام نامزدهای احزاب دیگر و سایر شخصیت‌های اصلاحات مشخص خواهد شد. 

 


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها