دریادار خانزادی: انقلاب با قدرت در حال پیش‌روی است

کد خبر: 1053720

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: گام دوم انقلاب با همه ظرفیت‌های تولید شده گام تمدن سازی و الهام بخشی جهانی است و انقلاب اسلامی در این مرحله با قدرت در حال پیش‌روی است.

دریادار خانزادی: انقلاب با قدرت در حال پیش‌روی است

خبرگزاری مهر: دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نیروی زمینی ارتش ضمن دیدار با جوانان و نخبگان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی این مرکز، گفت: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی قادر است از هر امکان و ظرفیتی، توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند و هر ناممکنی را ممکن سازد.

وی افزود: تجهیزات بروز و فناوری های جدید در نیروی دریایی راهبردی ارتش مرهون تلاش شبانه‌روزی نخبگان، دانشمندان، مهندسان و صنعتگرانی است که در مجموعه نداجا، وزارت دفاع و سایر مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی ایران عزیز تلاش می کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص مسئله دریانوردی و داشتن اقتدار لازم به منظور دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در کانون ظرفیت‌های بسیار بزرگی قرار گرفته است که برای هر قدرتی که در این جغرافیا قرار بگیرد اقتدار آفرین است.

دریادار خانزادی تصریح کرد: ظرفیت های عظیم گذرگاهی، انرژی، دسترسی به دریاهای ارزشمندی که در این منطقه وجود دارد نشان می‌دهد ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین جهان و کانون تمدن سازی قرار دارد.

وی تصریح کرد: آنهایی که این ظرفیت بزرگ جغرافیایی و جای پای استکباری خود را از دست داده اند از همان روز اول متوجه شده اند که چه اتفاق بزرگی در این منطقه در حال شکل گرفتن است و آگاه هستند که این حرکت بزرگ و امیدآفرین، ظرفیت بزرگ جهانی دارد و امروز شاهد نشانه‌ها و زبانه‌های امتداد این حرکت امیدآفرین به جغرافیاهای مختلف جهان هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: انقلابی که کانون آن در ایران اسلامی شکل گرفته و تبلور پیدا کرده است در گام‌های خود حرکت‌های موثری را آغاز کرد.

دریادار خانزادی گفت: گام اول گام تثبیت بود و در کنار خودش ساخت درونی و انباشت ظرفیت‌ها را دنبال کرد و امروز در گام دوم انقلاب با همه ظرفیت‌های تولید شده گام تمدن سازی و الهام بخشی جهانی با قدرت در حال پیش روی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها