تذکری شفاهی نماینده مجلس درباره FATF

کد خبر: 1054204

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت نمایندگان مجلس لوایح FATF را به صلاح کشور نمی‌دانند و معتقدند که این لوایح استعماری است.

تذکری شفاهی نماینده  مجلس درباره FATF

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی درباره FATF،گفت: بیانیه امروز مجلس توسط حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان به امضاء رسید.

وی بیان کرد: برخی از نمایندگان که در ادوار گذشته هم حضور داشتند و به برخی از جناح‌های سیاسی منتسب بودند، نباید نظر شخصی خود درباره FATF را به کل مجلس تعمیم دهند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: بیشتر نمایندگان مجلس لوایح FATF  را برخلاف مصالح کشور و استعماری می‌دانند و از مجمع تشخیص مصلحت نظام تقاضا کردند که به آن رأی مثبت ندهند.

نقدعلی در واکنش به اظهارات نوری قزلچه درباره FATF، گفت: این نماینده نظر شخصی خود را درباره FATF مطرح کرد و کسانی که در بیرون نشسته‌اند و به برخی از خطاها دلبسته‌اند، بدانند که کور خوانده‌اند.

وی با اشاره به انتقاد صبح‌ امروز یکی از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس، گفت: ما قالیباف را نه تنها رئیس مجلس بلکه جلودار نبرد اقتصادی می‌دانیم و در شرایطی که رهبر معظم انقلاب، مجلس را جلودار جهاد اقتصادی می‌داند، ما هم پشت سر رئیس‌ مجلس برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها