برنامه نیروهای انقلابی برای انتخابات 1400

کد خبر: 1054308

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ولایتمداری، کارآمدی و پاک دستی از مهمترین ویژگی های دولت جوان حزب اللهی است، گفت: نیروهای انقلابی با وحدت، اتحاد و برنامه ریزی دقیق تلاش می کنند که انتخابات هم با مشارکت حداکثری برگزار شود و هم انتخاب مطلوبی انجام شود.

برنامه نیروهای انقلابی برای  انتخابات 1400

 خبرگزاری فارس: علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  در دومین نشست گام دوم انقلاب و دولت جوان حزب اللهی بسیج اساتید دانشگاه های تهران که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان تهران برگزار شد، عنوان کرد: ولایی بودن، کارآمدی و پاک دست بودن از مهمترین ویژگی های دولت جوان حزب اللهی است.

وی با اشاره به ظرفیت های غنی زیست محیطی و طبیعی جمهوری اسلامی تاکید کرد: کشور را باید با اتکا به این منابع عظیم و مدیریت مالیات اداره کرد و از وابستگی بودجه به نفت نجات داد.

نیکزاد یکی از نیازهای اساسی کشور را مسکن دانست و وظیفه دولت را آماده سازی زیر ساخت های، ساخت مسکن برای احاد مردم بخصوص جوانان برشمرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد انتخابات ۱۴۰۰ افزود: نیروهای انقلابی با وحدت، اتحاد و برنامه ریزی دقیق این مسیر را به خوبی طی می کنند که هم مشارکت حداکثری مردم را در برداشته باشد و  هم انتخاب مطلوبی انجام شود که به نفع پیشرفت کشور و رفع نیازهای مردم رقم‌بخورد.

نیکزاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته است، اظهار داشت: اکنون در کشورهای زیادی به انقلاب اسلامی افتخار می کنند و اگر ما در درون به طور کامل به آرمان های انقلاب وفادار بودیم هم اکنون در شرایط بهتری قرار داشتیم.

وی افرود: بسیج اساتید با روند حل المسائلی خود باید به کمک مجلس بیاید و ظرفیت بسیج اساتید که شامل شبکه اساتید نخبه و انقلابی هست برای پیشرفت بیشتر کشور و حل مسائل مردم مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ نیز به بیان نکاتی دربارع موضوع پرداخت و جمعی از اساتید هم مطالبات خود از مجلس را بیان کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها