واکنش آیت الله مجتهد شبستری به سیاه نمایی برخی دولتمردان درباره FATF

کد خبر: 1054343

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص جریانی که FATF را به معیشت مردم نسبت می‌دهند، گفت: آقایان دولتی خیلی توجه زیادی به FATF می­‌کنند والا این لوایح مشکل را حل نمی­‌کند و بر معیشت مردم از لحاظ گرانی و تورم اثری نخواهد داشت.

واکنش آیت الله مجتهد شبستری به سیاه نمایی برخی دولتمردان درباره FATF

خبرگزاری دانشجو: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در خصوص بحث‌های مطرح شده پیرامون بررسی دوباره FATF در مجمع اظهار کرد: اکنون این موضوع در کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت مطرح و در حال بررسی است.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به اینکه عده‌­ای از دولتمردان با سیاه نمایی در رابطه با FATF می­‌خواهند آن را به معیشت مردم نسبت دهند، گفت: آقایان دولتی خیلی توجه زیادی به FATF می­‌کنند ولی الان مشکل دیگری را حل نمی­‌کند و بر معیشت مردم از لحاظ گرانی، تورم و این قبیل مسائل، اثری نخواهد داشت.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این جریان مشکل‌گشا نیست، اذعان کرد: آقایان دولت نظرشان این است که در برخی مسائل بانکی ممکن است که این لوایح خوب باشد ، ولی باید محاسن و معایب آن مشخص شود.

وی افزود: لوایح باید در مجمع بررسی شود که محاسنش یا معایبش زیاد است و یا اینکه مطلقاً تصویب بشود یا با شرط و شروط تصویب شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها