اصلاح‌طلبان بهزاد نبوی را کنار می‌گذارند

کد خبر: 1054859

بهزاد نبوی اخیراً به عنوان رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که نام آن نخست جبهه اصلاح‌طلبان ایران و سپس به جبهه اصلاحات ایران تغییر یافت، از ریاست این نهاد کنار گذاشته می‌شود.

اصلاح‌طلبان بهزاد نبوی را کنار می‌گذارند

گروه سیاست سایت فردا - نهاد اجماع ساز جدید اصلاح طلبان که بعد از کلی حاشیه و اما و اگر شروع به کار کرد انگار با چالشی تازه مواجه شده است. این سازوکار انتخاباتی تحت عنوان جبهه اصلاح‌طلبان ایران کار خود را شروع و علیرغم انتقاداتی که به فهرست پانزده نفره اعضای حقیقی وارد بود، این امید را به اصلاح‌طلبان داد که موفق به ایجاد اجماع شود.

در این بین بسیاری از اصلاح‌طلبان سپردن ریاست این سازوکار به بهزاد نبوی را عامل ایجاد وفاق و حل شدن اختلافات دانستند. گزاره‌ای که انگار محقق نخواهد شد.

آنطور که خبرگزاری فارس نوشته است، اخیرا طی جلسه‌ای که کمیسیون ماده 10 احزاب متشکل از نمایندگان وزارت کشور، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تشکیل جلسه داده است، حضور اشخاص حقیقی را در ارکان جبهه‌های سیاسی مجاز ندانسته است.

با تأکیدی که کمیسیون ماده 10 احزاب بر رعایت قانون در تشکیل جبهه‌های سیاسی دارد، به نظر می‌رسد که بهزاد نبوی از اعضای شاخص سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی که اکنون به عنوان رئیس این جبهه انتخاب شده است از این جایگاه کنار گذاشته شده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها