انتقاد علی خضریان از ادبیات نماینده دولت

کد خبر: 1054912

نماینده تهران با انتقاد از نحوه اعمال ضرایب بر حقوق‌ها، این اقدام را موجب ایجاد شکاف طبقاتی دانست و گفت: در شرکت گاز سیستان و بلوچستان میانگین‌حقوق ۴۰ میلیون تومان است.

انتقاد علی خضریان از ادبیات نماینده دولت

 باشگاه خبرنگاران جوان: علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی نوبت عصر امروز با انتقاد از ادبیات نماینده دولت در جلسه گفت: برخی حقوق‌های شرکت‌های دولتی را ارائه می‌کنم تا معلوم شود افزایش حقوق‌ها و ضریب حقوق‌ها برای چه کسانی اعمال خواهد شد؛ در شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز میانگین سرانه حقوق ماهیانه ۵۲ میلیون تومان است. یا در شرکت گاز سیستان و بلوچستان با وجود اینکه به گفته آقای دهمرده نماینده زابل، بسیاری از نعمت گاز محرومند، میانگین‌حقوق ۴۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: با این حال می‌گویند ۲۵ درصد بر روی این حقوق‌ها اضافه شود، در حالیکه کارگر با ۴ میلیون تومان حقوق باید یک میلیون  تومان به حقوقش اضافه شود. این موضوع باعث ایجاد شکاف بین مردم می‌شود.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس صحن یادآور شد که منظور از گفته‌های پورمحمدی نماینده دولت در صحن علنی این بوده است که نمایندگان علاوه بر شکم مردم به مغز نخبگان هم توجه کنند.

وی اضافه کرد: در سروصدای جلسه پارلمان از ادبیات شبهه برانگیز استفاده نشود.مجلس دولت کارگزاران و نوکران مردم هستند و از گفت‌وگوها نباید جز احترام در زبان دولتمردان و نمایندگان نشیده شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها