دردسر جدید برای وزیر علوم دولت روحانی

کد خبر: 1055321

احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت از استفاده غیرقانونی فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم از سهمیه استعدادهای درخشان خبر داد.

دردسر جدید برای وزیر علوم دولت روحانی

خبرگزاری فارس: احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به وزیر علوم از استفاده غیرقانونی فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم از سهمیه استعدادهای درخشان خبر داد.

در نامه توکلی به غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

پیرو گزارش رسیده فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشجوی دکترای دوره روزانه رشته روانشناسی از طریق سهمیه استعدادهای درخشان در دانشگاه شهید بهشتی پذیرش شده است.

با بررسی تخصصی کارگروه آموزش مشخص شد که ایشان در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاه مذکور مشغول به تحصیل بوده و اجازه استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان را در دوره روزانه ندارد و این امر مغایر با  تبصره 1  ماده 1 آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری تخصصی است.

لذا ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل فرد یاد شده به عنوان دانشجوی روزانه و بررسی موارد مشابه و جلوگیری از این رویه، نتیجه به دیده‌بان شفافیت و عدالت اعلام گردد.

تبصره 1 این ماده به شرح ذیل است:

«دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی-غیرانتفاعی و پردیس های بین الملل (خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعدادهای درخشان در دوره دکتری نیستند.»

با  تشکر

احمد توکلی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها