سردار سپهر: هر کجا مدیریت روحیه جهادی به میدان آمد مشکلات رفع شد

کد خبر: 1055348

رئیس انجمن مدیریت جهادی با بیان اینکه هیچ عملی برای برون رفت از تنگناها و مشکلات وجود ندارد، گفت: مگر اینکه مدیریت جهادی را اعمال کنیم.

سردار سپهر: هر کجا مدیریت روحیه جهادی به میدان آمد مشکلات رفع شد

مهر: سردار محمد حسین سپهر رئیس انجمن مدیریت جهادی عصر امروز در هفتمین همایش تقدیر از مدیران جهادی که در مجلس سابق برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا مجبور شدیم این همایش را با تعداد بسیار محدودی برگزار کنیم در حالی که سال‌های گذشته این همایش با حضور دو هزار نفر از مدیران جهادی برگزار می‌شد.

وی‌افزود: امیدواریم با رشد و تعالی مدیران جوان کشور مسیر تمدن سازی را به درستی طی کنیم؛ امامین ما تکلیف کردن که بزرگترین هدف ما ساخت تمدن نوین اسلامی که باید با ساخت دولت و جامعه اسلامی تلاشی همه جانبه در تحقق آن انجام دهیم.

رئیس انجمن مدیریت جهادی ادامه داد: نقش مدیر و مدیریت امروز در کشور ما باید با روحیه جهادی مأنوس شود؛ متأسفیم از اینکه دیر اقدام کردیم و اینکه مسئولان، استادان و حوزویان باید در این حوزه پیشگام می‌بودند.

سردار سپهر اضافه کرد: سال‌ها در دفاع مقدس مشکلات را حل کردیم و بعد از هر کجا مدیریت روحیه جهادی به میدان آمد مشکلات رفع شد به عنوان مثال سال گذشته زمانی که کرونا شایع شد در تولید ماسک مشکل داشتیم به نحوی که قیمت ماسک ساده ۲۰۰ تومانی تا ۱۵ هزار تومان افزایش یافت و این باعث شد تا با کاری جهادی اکنون ۴۰ میلیون ماسک در روز تولید می‌کنیم و در حالی که مصرف روزانه ۱۶ میلیون ماسک در روز است؛ امروز با اجازه‌هایی که گرفته شده مازاد این تعداد صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ عملی برای برون رفت از تنگناها و مشکلات وجود ندارد مگر اینکه مدیریت جهادی را اعمال کنیم.

غیب پرور

دوران افول آمریکا و دشمنان انقلاب فرا رسیده است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه ای به خود تردید راه نداده ایم و در دریا، آسمان و زمین و جای جای دفاع از انقلاب اسلامی حضوری پرقدرت داشته و داریم و آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران افول آنها فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار غلامحسین غیب پرور در جمع پاسداران و بسیجیان و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی استان قم با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به خوبی می دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

وی ادامه داد: ما در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه ای به خود تردید راه نداده ایم و در دریا، آسمان و زمین و جای جای دفاع از انقلاب اسلامی حضوری پرقدرت داشته و داریم و آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران افول آنها فرا رسیده است.

غیب پرور با اشاره به وعده خداوند متعال در پیروزی جبهه حق تاکید کرد: کسانی که در جبهه حق هستید، نترسید و محزون نشوید، شما در قله اوج ایستاده اید و برای غلبه بر جبهه باطل یک شرط لازم است اگر در پایبندی به اسلام و نظام اسلامی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، مومن باشید، حتما پیروزی از آن شما خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به رزمایش های مشترک امنیتی کشور در سال 99 اظهار کرد: رزمایش مشترک امنیتی سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در سراسر کشور نمایش و تمرین ظرفیت ها و آمادگی ها برای دفاع از انقلاب و امنیت میهن اسلامی برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش ها این است که ما دست از انقلاب اسلامی برنمی داریم. دشمنان، اراذل و اوباش و کسانی که در اندیشه باطل خود در پی اخلال در امنیت کشور هستند، باید بدانند ماجراهای سال های 88 و 96 تکرار نخواهد شد و اگر بخواهند کوچکترین اقدامی بکنند، به فضل الهی و به پشتوانه مردم بصیر، انقلابی و فهیم قاطعانه اجازه نخواهیم داد  امنیت و آرامش جامعه ، خدشه دار شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها