فعال اصلاح‌طلب: مردم صحنه انتخابات را رها نکنند

کد خبر: 1055387

یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید؛ مردم نگذارند دولت آینده دست افراد ناکارآمد بیفتد(!)

 فعال اصلاح‌طلب: مردم صحنه انتخابات را رها نکنند

کیهان: یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید؛ مردم نگذارند دولت آینده دست افراد ناکارآمد بیفتد(!)

نجفقلی حبیبی که در تشکل‌های اصلاح‌طلب فعال است، به روزنامه آرمان گفت؛ مردم ما اعتراض دارند که چرا صدای ما در کشور شنیده نمی‌شود؟ مردم سؤال می‌کنند که چرا در این سال‌های اخیر هیچ فردی به اعتراضات ما پاسخ نداده است.

وی افزود: از دیدگاه من مردم باید دوباره در انتخابات شرکت کنند و نگذارند که ریاست دولت در 4 سال آینده دست افراد نالایق بیفتد. اگر مردم در انتخابات شرکت کردند و دوباره صدای آنها شنیده نشد، آنها می‌توانند به مسئولان کشور اعتراض کنند. وقتی که مردم از حضور داشتن در انتخابات ممانعت کنند، قطعاً صدای آنها در هیچ جایی شنیده نمی‌شود و در آن صورت مسئولان به کسانی که صحنه انتخابات را رها کردند، پاسخی نمی‌دهند. اولین اصل اساسی این است که مردم صحنه انتخابات را رها نکنند و این موضوع را بدانند که اداره امور کشور براساس رأی آنها اتفاق خواهد افتاد. اگر مردم باور داشته باشند که اداره کشور با رأی آنها سامان پیدا می‌کند، در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و آحاد جامعه نباید فکر کنند که رأی آنها تأثیری در سرنوشتشان ندارد.

وی ادامه می‌دهد: مردم باید اول نسبت به کاندایداهای انتخابات شناخت پیدا کنند و بعد رأی خود را به صندوق‌های رأی بیندازند. اینکه ما بدون شناخت کاندیداها در انتخابات رأی می‌دهیم، یک اشتباه بزرگ است و همین اشتباه‌ها باعث شده که کشور ما در سال‌های اخیر به شدت درگیر مشکلات اقتصادی و فرهنگی شود. اگر مردم در انتخابات با شناخت دقیق به کاندیداها رأی دهند، از حضور افراد ناشایست در بالاترین مقام اجرایی کشور جلوگیری می‌کنند.

اظهارات این فعال اصلاح‌طلب در حالی است که عمده اعتراض مردم به سوء مدیریت اقتصادی دولت (با تضمین و امضاء تأیید اصلاح‌طلبان) است. و در واقع همین سوء مدیریت و آثار آن است که می‌تواند به دلزدگی بخش‌هایی از جامعه منتهی شود.

جالب اینکه مدعیان اصلاح‌طلبی پس از سوء مدیریت بنزین و موج‌سواری دشمن روی این بی‌تدبیری دولت، سعی کردند حساب خود را از دولت روحانی جدا کنند و با ادعای اینکه روحانی نامزد اجاره‌ای و عاریتی آنها بوده، مسئولیت پاسخگویی را از دوش خود بردارند و حال آنکه همین طیف بارها ادعاهایی مانند «تکرار می‌کنم» و «ما اصلاح‌طلبان تضمین وعده‌های روحانی هستیم»، در دادن آدرس اشتباه به مردم نقش نداشته‌اند.

به یک معنای دیگر، ترجمان اظهارات آقای حبیبی این می‌شود که مردم این‌بار به هیچ وجه نباید به مدعیان اصلاح‌طلبی اعتماد کنند تا دولت دست افراد ناکارآمد نیفتد. یا به عبارت دیگر، طیف مذکور باید شر خود را از سر مردم کم کنند تا مدیریت و اقتصاد کشور بتواند نفس تازه کند و به حرکت بیفتد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها