قالیباف: بد و گران مدیریت می‌کنیم

کد خبر: 1055718

قالیباف: درآمدهای کشور را به سختی تامین می‌کنیم ولی پروژه‌ها را بد و گران مدیریت می‌کنیم.

قالیباف: بد و گران مدیریت می‌کنیم

سرویس سیاسی فردا: رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی استان کردستان: پیامبر (ص) با آنکه به منبع لایزال وحی متصل بود، خود را از مشورت و ارتباط با مردم بی‌نیاز نمی‌دید.

 در مجلس اولویت را به وظیفۀ نظارتی دادیم تا با کمک خود مردم مشکلات را حل کنیم

با سختی درآمدها را در بودجه تامین می‌کنیم ولی بد و گران مدیریت می‌کنیم. نحوۀ هزینه‌کرد ما ایراد دارد و بدون مشارکت مردم قابل حل نیست.

 نظام متمرکز اداری غل و زنجیرهایی به پای مردم است.

قالیباف: پشتیبان مدیران شجاع و قوی هستیم و نمی‌خواهیم با نظارت‌ها، مچ‌گیری کنیم؛ مدیران اجرایی مجلس را همراه خودشان بدانند

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی استان کردستان: غصۀ کم بودن درآمد سرانۀ مردم نسبت به سایر استان‌ها یعنی کار ما اشکال داشته است هر چند که بگوییم ما کارهای فراوانی کرده‌ایم. عدد و رقم‌ها همه چیز را روشن می‌کند.

در دوران جوانی با مردم کردستان ارتباط داشتم؛ آنقدر این مردم باصفا و با گذشت هستند که اگر با آنها کمترین ارتباطی داشته باشید، دلتنگشان می‌شوید.

قالیباف: می‌گویند در تولید مرغ و تخم مرغ خودکفاییم. وقتی در تامین جوجه و نهاده وابسته‌ایم دقیقا چگونه خودکفاییم؟ صرف تخم گذاشتن مرغ در کشور که دلیل بر خودکفایی نیست!

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی استان کردستان:کردستان رتبه اول را در تولید توت فرنگی دارد؛ ولی صنایع تبدیلی و بازاریابی رشد نکرده است. این یعنی کار ناقص.

در بودجه ۱۴۰۰ اشتغالزایی و رفع تنش‌های آبی و تقویت کشاورزی را به خصوص در روستاها در اولویت قرار دادیم و بودجه اختصاص دیدیم.

دولت متعهد به ثابت نگاه داشتن قیمت کالاهای اساسی است و مجلس در این خصوص نظارت خواهد کرد.

قالیباف: در بودجه ۱۴۰۰، اعتبار لازم برای محرومیت زدایی را در نظر گرفته‌ایم. اختصاص دادن اعتبار کافی نیست؛ باید زمان اتمام همۀ پروژه‌های ملی را شفاف به مردم اعلام کنیم

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی استان کردستان:تا ده روز دیگر پروژه‌هایی که قرار است در استان کردستان پیگیری کنیم، شفاف در پرتال مجلس اعلام خواهیم کرد و مردم می‌توانند بر آن نظارت کنند.

 در بحث محرومیت‌زدایی و حاشیه‌نشینی، مطالعه دقیق چندساله انجام شده است. ۱۲۰۰ نقطه در کشور داریم که باید از لحاظ محرومیت زدایی رسیدگی فوری شود.

منابع و اعتبارات لازم برای محرومیت‌زدایی را نیز در بودجه در نظر گرفته‌ایم ولی در بخش اجرایی اموال مردم را بد هزینه می‌کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها