نشانه‌هایی از احتمال وحدت در جریان اصولگرا

کد خبر: 1056049

مصباحی مقدم گفت: گفت‌وگوهایی بین این دو مجموعه اصولگرایی در جریان است که امیدواریم به نتیجه برسد.

نشانه‌هایی از احتمال وحدت در جریان اصولگرا

گروه سیاست سایت فردا – فعالیت انتخاباتی جریان اصولگرا در قالب دو سازوکار انتخاباتی شورای وحدت و شورای ائتلاف آغاز شد و ادامه دارد. همکاری و همراهی این دو شورا اما در هفته‌های گذشته مدام محل بحث و عامل نگرانی بوده است. به خصوص بعد از آنکه غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت که شاید وحدت حاصل نشود. بعد هم که شاهد بگومگوی حداد عادل و مصطفی پورمحمدی بودیم نگرانی‌ها درباره فعالیت با دو سازوکار موازی و آفات آن ادامه یافت. این نگرانی وقتی تشدید شد که به نظر رسید شورای وحدت از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی ناامید شده و طیف پایداری نیز تحت تاثیر همین موضوع سراغ کاندیدای خود رفته است. 

اکنون اما انگار وضعیت قدری تفاوت کرده و نشانه‌هایی مشاهده می‌شود که بر مبنای آن می‌توان بار دیگر به تفاهم احتمالی این دو سازوکار اصولگرا امیدوار شد. شاهد آنکه غلامرضا مصباحی مقدم، در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» می‌گوید: «احتمال نزدیک‌شدن شورای ائتلاف به شورای وحدت زیاد است و گفت‌وگوها بین این دو مجموعه در جریان است و امیدواریم که در نهایت هردوی این دو تشکیلات به وحدت برسند.»

مصباحی‌مقدم در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رئیسی قطعی است یا نه، گفت: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها