زیبا کلام: ما اصلاح‌­طلبان رؤیایی فکر می­‌کنیم

کد خبر: 1056201

زیباکلام نوشت:«سید حسن خمینی، جهانگیری، عارف و پزشکیان که سهل است، اگر خود سیدمحمد خاتمی هم بیاید از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان کسی پای صندوق‌های رای نخواهد رفت».

زیبا کلام: ما اصلاح‌­طلبان رؤیایی فکر می­‌کنیم

کیهان: صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت:«اصلاح‌طلبان گویا اساسا در جامعه ایران زندگی نمی‌کنند و در رویا و خواب و خیال به سر می‌برند. یک زمان می‌گویند که ما تکلیف ملی داریم و باید در انتخابات 1400 شرکت کنیم و اگر محمدرضا عارف، مسعود‌پزشکیان، محسن‌هاشمی و اسحاق جهانگیری بیایند و سیدمحمد خاتمی آنها را تایید کند از آنها حمایت می‌کنیم».

زیباکلام در ادامه نوشت:«سید حسن خمینی، جهانگیری، عارف و پزشکیان که سهل است، اگر خود سیدمحمد خاتمی هم بیاید از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان کسی پای صندوق‌های رای نخواهد رفت».

پایگاه اجتماعی جریان مدعی اصلاحات به شدت کاهش یافته است. این واقعیتی است که فعالین اصلاح‌طلب نیز صراحتا به آن اذعان کرده‌اند.  مردم به درستی کارنامه دولت روحانی را به پای جریان مدعی اصلاحات نوشته‌اند. فعالین این طیف به‌جای فرافکنی و ‌انداختن قصور و تقصیرهای خود به گردن دیگران، باید درباره کارنامه 8 ساله پاسخگو باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها