آغاز ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر

کد خبر: 1056419

ششمین روز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورای شهر تهران، امروز دوشنبه 25 اسفند در مصلی تهران از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

آغاز ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر

خبرگزاری ایسنا: ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد. 

فراهم شدن امکان ثبت نام غیرحضوری به علت شرایط کرونا ، ستاد انتخابات شورای شهر تهران را امسال نسبت به دوره گذشته خلوت کرده است و خبری از ازدحام داوطلبان مدرک به دست نیست، البته روز گذشته در پنجمین روز ثبت نام نسبت به روزهای گذشته افراد بیشتری برای ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کردند و پیش بینی می شود امروز و فردا که آخرین روز ثبت نام برای داوطلبین است مراجعات بیشتری به فرمانداری تهران وجود داشته باشد.

در روزهای گذشته مواردی همچون توصیه به داوطلبین این انتخابات برای ثبت نام غیرحضوری و همراه داشتن خودکار هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور بارها مورد تاکید مسئولین انتخابات قرار گرفته است.

همچنین حسن بیگی، رییس ستاد انتخابات استان تهران در پایان پنجمین روز ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی استان تهران گفت: از ٢٠ اسفند ماه یعنی آغاز ثبت نام داوطلبین تاکنون ثبت نام ١٩٩٥ نفر در استان تهران نهایی شده است که از این تعداد ٦٢٢ نفر داوطلب برای شهر تهران است که بیشترین داوطلبان را در استان تهران به خود اختصاص داده است. فیروزکوه نیز با ١٤ داوطلب کمترین میزان داوطلبین را در استان تهران داشته است.

وی افزود: در پنجمین روز ثبت نام ها ثبت نام ٧١٩ نفر داوطلب نهایی شد که از این تعداد ٥٢ درصد باحضور در فرمانداری ها حضوری ثبت نام کرده اند، ١٠ درصد در پیشخوان دولت، ١٩ درصد از طریق رایانه و ١٩ درصد هم از طریق موبایل ثبت نام کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها