رسایی: دولت آقای روحانی خیلی وقت است که تمام شده است‌‌

کد خبر: 1056561

نماینده مجلس نهم گفت: خود آقای روحانی دیگر تکرار نمی‌شود‌، اما مشخص نیست که دولتی شبیه به این دولت تکرار نشود و این به ما بستگی دارد.

رسایی: دولت آقای روحانی خیلی وقت است که تمام شده است‌‌

خبرگزاری فارس: حمید رسایی نماینده مجلس نهم در همایش دانشجویی ـ مردمی بن بست تکرار که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد؛ گفت: دولت آقای روحانی خیلی وقت است که تمام شده است‌‌. همان روزی که مقبولیت و محبوبیت او به اذعان آمار خود مراکز دولتی به زیر ۱۰ درصد رسید.

وی اظهار داشت: خنده‌ آقای روحانی بعد از گرانی بنزین از سر بی‌دردی و بی‌نسبتی او با جمهوریت نظام بود و بنده از همان زمان ایشان را رئیس دولت دانستم و نه رئیس جمهور.

رسایی ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی بعد از انقلاب ۳ مدل دولت را تجربه کردیم؛ دولتی که کارش زیاد بود ولی خرجش هم زیاد بود. فرمایش رهبری است که می‌گویند دولت آقای هاشمی دولت پُرکاری است ولی همچنان دولت پرخرجی هم هست‌.

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه اشرافی‌گری و وجود فساد از هزینه‌هایی بود که دولت آقای هاشمی برای نظام ایجاد کرده بود، گفت: بعد از آن دولت اصلاحات بود.

وی افزود: همه می‌دانند که بخش‌های اقتصادی این دولت به دست مدیران دوره آقای هاشمی بود و بخش‌های سیاسی آن هم در دست مشارکتی‌ها بود که از امنیتی‌ترین احزاب ایران است‌. دولت آقای خاتمی دولت کم‌کار و پُر خرجی بود.

رسایی تاکید کرد: دولت بعدی دولت آقای احمدی‌نژاد بود که به عقیده من دولت پُرکار و کم‌خرج بود و به فرموده رهبر انقلاب قطار انقلاب را به ریل خود برگرداند. ولی در ۲ سال آخر این دولت به حدی حاشیه‌هایش زیاد شد که دولتی که قرار بود هزاران احمدی‌نژاد برای انقلاب و مسیرش فدا کند، حاضر نشد یک مشایی برای انقلاب فدا کند.

وی اظهار داشت: در این ۸ سال ما با یک دولت شکم سیرِ رفاه‌طلب با تعارض منافع رو به رو بودیم که روی دولت اصلاحات را در کم کاری و پر خرجی کم کرده است‌. خود آقای روحانی دیگر تکرار نمی‌شود‌. اما مشخص نیست که دولتی شبیه به این دولت تکرار نشود و این به ما بستگی دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها