دفاع واعظی از روحانی: وعده‌های روحانی برای قبل از جنگ اقتصادی بود

کد خبر: 1056839

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر می‌خواهید وعده‌های رئیس‌جمهور را ارزیابی کنید، باید ببینید این وعده‌ها در چه زمانی داده شده است؛ این وعده‌ها قبل از جنگ اقتصادی بود.

دفاع واعظی از روحانی: وعده‌های روحانی برای قبل از جنگ اقتصادی بود

خبرگزاری مهر: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات جنگ یمن و ادعاهای سعودی‌ها علیه ایران، اظهار کرد: سعودی‌ها به جای اینکه بیایند پاسخ افکار عمومی دنیا را بدهند که چرا با خرید سلاح از غربی‌ها مردم یمن را می‌کشند، فرافکنی می‌کنند و می‌خواهند حقیقت را عوض کنند.

واعظی گفت: ما برای اینکه تعداد بیشتری از یمنی‌ها کشته نشوند و ظلم بیشتری در مورد آنها اعمال نشود، کمک‌هایی را انجام دادیم.

وی در خصوص تحقق وعده‌های روحانی در حوزه اقتصادی، گفت: اگر می‌خواهید وعده‌ها را ارزیابی کنید، باید ببینید این وعده‌ها در چه زمانی داده شده است. وعده‌هایی که به مردم دادیم قبل از جنگ اقتصادی بود و حاضریم درباره همه آنها بحث کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: تورم قبل از جنگ اقتصادی تک رقمی، رشد اقتصادی مثبت شد و پروژه‌های بزرگ در کشور راه افتاد و نرخ ارز هم پایین آمد. وقتی جنگ اقتصادی نداشتیم به همه این وعده‌ها رسیدیم.

روحانی گفت: آیا ما باعث جنگ اقتصادی شدیم یا رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا که همه دنیا را بهم ریخت و با تحریک و فرمان صهیونیست‌ها فشار حداکثری را به ملت ایران آورد.

ادامه دارد...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها