نامزد نهایی اصلاح‌ طلبان برای انتخابات 1400 کیست؟

کد خبر: 1057063

عباس سلیمی نمین درباره نامزد نهایی جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: آقای مسعود پزشکیان نامزد اصلاح طلبان می شود.

نامزد نهایی اصلاح‌ طلبان برای انتخابات 1400 کیست؟
نامه نیوز: عباس سلیمی نمین درباره نامزد نهایی جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: آقای مسعود پزشکیان نامزد اصلاح طلبان می شود.

وی با اشاره نکات و مولفه های مثبت مسعود پزشکیان افزود: البته شاید برخی بگوید محمدجواد ظریف مورد توجه اصلاح طلبان است اما خود او تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد. ضمن آنکه شخصیت شکننده ای است، یعنی خیلی در فراز و نشیب های سیاسی نمی تواند صلابت و استحکام خودش را حفظ کند و به هم می ریزد.

سلیمی نمین یادآور شد: محمدجواد ظریف چندین مرتبه در طول دولت آقای روحانی به خاطر مسائل خیلی جزئی استعفا داد. این نشان می دهد که تحمل لازم را برای مصادر سیاسی پیچیده ندارد. خودش هم به خوبی بر این مسئله واقف است. شاید به همین دلیل پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را رد می کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره این صحبت مسعود پزشکیان که گفته ظریف بهترین گزینه برای کاندیداتوری از جریان اصلاحات است، توضیح داد: شاید این یک تعارف باشد ولی تصور من این است که در نهایت آقای پزشکیان به دلیل عملکرد در این مدت شانس بیشتری دارد که گزینه نهایی اصلاح طلبان باشد.

وی درباره شانس اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: همان تاکتیکی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به کار گرفته شد تا نامزد اصلی جریان اصلاحات بتواند از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار شود، همین تاکتیک الان نیز دارد به کار گرفته می شود. یعنی آقای جهانگیری نه برای کسب رأی بلکه برای تطهیر یک جریان می خواهد به صحنه بیاید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها