توصیه رهبر انقلاب درباره سفرهای نوروزی

کد خبر: 1057195

صفحه منتسب به رهبر انقلاب توصیه‌های ایشان درباره سفرهای نوروزی را در فضای مجازی منتشر کرد.

توصیه رهبر انقلاب درباره سفرهای نوروزی

باشگاه خبرنگاران جوان: این روز‌ها یکی از پرچالش‌ترین اتفاقات و مشکلاتی که هموطنان را درگیر خود کرده، موضوع کرونا و شیوع آن در سطح جامعه است.

در همین راستا، نیاز است تمامی هموطنان به دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا گوش دهیم تا این ویروس هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیاناتی از آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای درباره کرونا و ستاد مقابله با ویروس کرونا را در فضای مجازی منتشر کرد و در ادامه می‌توانید متن  منتشره شده از ایشان را مشاهده کنید.

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «سال گذشته مسئولان راجع به کرونا که مثل امروزی در اوایل کرونا بود هشدار دادند و گفتند، بنده هم یک کلمه‌ای در همین روز محیط زیست خطاب به مردم عزیزمان عرض کردم که خوشبختانه حرف دلسوزان اثر کرد و مردم در ایام عید به صورت کامل ملاحظه کردند و بلای بزرگی را که در آن ایام می‌توانست متوجه کشور شود از سر دور کردند.

امسال من احساس می‌کنم که خطر از سال گذشته بیشتر است؛ امسال خطر را بهتر می‌شناسیم، بیشتر می‌شناسیم و میدانیم که متاسفانه خطر در کشور فراگیر شده؛ سال گذشته به این اندازه نبود؛ بنابراین امسال هم بایستی همه رعایت کنند.

هر چه ستاد ملی کرونا گفت [باید رعایت شود]؛ اگر سفر را ممنوع کردند، [مردم]سفر نروند؛ هر چه را لازم دانستند انجام بدهند. بنده که مانند سال گذشته قطعا سفر نخواهم رفت؛ و هر چه ستاد ملی در این زمینه بگوید [رعایت میکنم].» "۱۳۹۹/۱۲/۱۵

aS6eq2HKRRw4

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها