کنعانی‌مقدم: شاهد حمایت تمام قد اصلاح طلبان از روحانی بوده‌ام

کد خبر: 1057666

دبیرکل حزب سبز درباره برخی مسائل انتخاباتی و شایعات موجود توضیحاتی ارائه داد.

کنعانی‌مقدم: شاهد حمایت تمام قد اصلاح طلبان از روحانی بوده‌ام

باشگاه خبرنگاران جوان: حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز، درباره سابقه فعالیتی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در جریان‌های سیاسی مختلف کشور،گفت: مشی حسن روحانی از همان ابتدا مبتنی بر اصولگرایی بوده و هم مسیر با جامعه روحانیت مبارز اصولش بر اساس مبناهای اصولگرایی بود و بر اساس اصول انقلاب و خطوط قرمز امام خمینی و مقام معظم رهبری حرکت می‌کرده است.

او ادامه داد: او در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم توسط اعتدالگرایان و اصلاح طلبان حمایت شد. من تا به حال مشی اصلاح طلبان را از او ندیده‌ام؛ اما شاهد حمایت تمام قد اصلاح طلبان او بوده‌ام.

کنعانی مقدم با اشاره به تاسیس حزب اعتدال و توسعه توسط روحانی گفت: در آن زمان‌ها که حزب اعتدال و توسعه مجوز گرفت در حد منطقه‌ای و محلی فعالیت می‌کرد و آنچنان جایگاه خاصی در بین احزاب نداشت. نمی‌توان گفت که یک حزب اصلاح طلب بود، اما در هر حال حزب اصولگرا هم نبوده است.

دبیرکل حزب سبز تاکید کرد: الان حسن روحانی حمایت اصلاح طلبان را ندارد؛ اما به هر حال تمایل به این دارد که تحت حمایت اصلاح طلبان باشد. متاسفانه مشکل ما در کشور همین است که در ابتدا احزاب و گروه‌ها از یک فرد حمایت می‌کنند؛ اما زمانی که به قدرت می‌رسد اعلام می‌کند که به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد. بعد هم که معلوم می شود توانایی عمل به شعارهای خود را ندارد  و در آخر همه احزابی که از او حمایت کردند از او تبری می‌جویند و مسئولیت‌های حمایت خود را نمی‌پذیرند.

او ادامه داد: الان هواداران جریان اصلاح طلب چندان اعتمادی به عملکرد این جریان ندارند. نامزدی هم که بتواند رای بیاورد و در سطح ملی نامش مطرح شود ندارند و از همین رو نیز در تلاش هستند تا از نامزدهای اجاره‌ای استفاده کرده تا بتوانند هم در آرای دیگران انشقاق ایجاد کنند و هم از ریزش رای‌های خود جلوگیری کرده باشند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: معتقدم که در این دوره انتخابات؛ اصلاحات به هیچ وجه به سمت نامزد اجاره ای نخواهد رفت و اگر شکست هم بخورد باز هم برایشان اولویت ورود با یک نامزد تمام اصلاح طلب است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها