قدردانی قالیباف از تلاش گروه‌های جهادی

کد خبر: 1057817

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده و سیل زده استان گلستان وظایف خود را به خوبی انجام دادند و تلاش این عزیزان ستودنی است.

قدردانی قالیباف از تلاش گروه‌های جهادی

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر قالیباف امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سفر امروز من به استان گلستان در راستای نظارت‌های ستادی نیست بلکه به رسم هر سال در ایام نوروز برای عرض خدا قوت به دوستان جهادی که برای فعالیت‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی به مناطق محروم می‌رفتند به این منطقه آمدیم.

وی افزود: امسال به مناطق زلزله زده و سیل زده استان گلستان آمدیم، باید از اقدامات خوب دستگاه‌های دولتی مانند بنیاد مسکن که در بازسازی روستاها در زلزله تلاش کردند تشکر کنم.

قالیباف ادامه داد: با مدیریت و زمان بندی خوب و مشارکت مردم سر و سامان خوبی در این فرصت داده شده است.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی هم با کمک بنیاد مسکن حضور یافتند و برای خانواده‌هایی که امکان ساخت و توان بازپرداخت وام را نداشتند خانه ساختند تا صاحب خانه شوند.

قالیباف خاطرنشان کرد: البته برخی روستاها به دلیل قرار داشتن در مناطق کوهستانی هنوز مشکلاتی در خصوص سقف تسهیلات دارند زیرا باید حمل مصالح انجام دهند و تصمیم گرفتیم تا به این عزیزان کمک شود.

وی یادآور شد: نیروهای جهادی در مناطق سیل زده انجام وظیفه کردند، در حوزه اشتغالزایی مانند دامپروری سنتی و صنایع دستی فعالیت‌های خوبی انجام دادند و امیدواریم امسال مردم روستاهای مناطق سیل زده و زلزله زده اسکان قطعی را داشته باشند و مشکل آنها حل شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها