اظهارات آیت الله رئیسی در بدو ورود به لرستان

کد خبر: 1057833

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر با حضور مسئولین عالی قضایی و استان مشکلات لرستان بررسی و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

اظهارات آیت الله رئیسی در بدو ورود به لرستان

خبرگزاری  ایسنا: آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز دهم فروردین ماه در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، با بیان اینکه قبل از هر سفر هیاتی به استان موردنظر برای بررسی مسائل آنجا اعزام می‌شوند که در این راستا ۲۲نفر از همکاران به لرستان سفر کردند و وضعیت و شرایط همکاران، سازمان‌های اداری و دادگستری را مورد بررسی قرار دادند، گفت: گزارشات این هیات آماده شده است که امروز در شورای قضایی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مسئولین عالی قضایی بررسی کرده و تصمیماتی را در رابطه با حل مشکلات در استان اتخاذ می‌کنیم و مواردی که باید در مرکز دنبال شود مشخص خواهیم کرد.

رئیسی افزود: هم‌چنین امروز نشستی را با همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه  و مسئولین استانی در شورای اداری و نمایندگان اقشار مختلف استان خواهیم داشت، امیدوارم این سفر و آنچه که بررسی می‌شود منشاء گشایش در زندگی مردم و همکاران و در راستای ماموریت اصلی‌مان که اجرای عدالت است باشد و این عدالت را آنگونه که خداوند راضی است اجرایی کنیم.

وی در ادامه از تاخیر صورت گرفته در سفر به لرستان عذرخواهی کرده و گفت: شرایط کرونایی منجر به این تاخیر شد. در این سفر مایل بودیم در مرکز استان و شهرستان‌ها اجتماعات مردمی را داشته و در خدمت آنان باشیم، اما شرایط اجازه نمی‌دهد، لذا با برخی از مسئولین و همکاران دیدار می‌کنیم. امیدوارم در یک دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم لرستان باشیم و از نزدیک از نقطه‌نظرات و نگاه‌های ارزشمند آنان بهره‌مند شویم.

رئیس قوه قضائیه هم‌چنین با ادای احترام به مقام شامخ ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: به خانواده مکرم شهدا ، ایثارگران و جانبازان که سندهای زنده جانفشانی، ایستادگی و مقاومت در راه حق دفاع مقدس هستند، و همچنین به مفاخر بزرگ و نام‌آور لرستان که نه تنها افتخار این دیار بلکه افتخار امت اسلامی بودند ادای احترام کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها