سفر معاون وزیر خارجه مالزی به ایران

کد خبر: 1058064

وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه‌ای با اعلام سفر رسمی معاون وزیر امور خارجه این کشور به ایران، ترکیه و قطر، به موضوعاتی که در این سفرها مورد رایزنی قرار خواهند گرفت اشاره کرد.

سفر معاون وزیر خارجه مالزی به ایران

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه سان دیلی، وزارت امور خارجه مالزی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که داتوک کامارودین جعفر معاون وزیر امور خارجه این کشور تا روز ۶ آوریل سفری رسمی به کشورهای ایران، ترکیه و قطر خواهد داشت که از روز چهارشنبه [امروز] آغاز می‌شود.

طبق این بیانیه، این سفرها اهمیتی را که مالزی برای روابط و شراکتش با این سه کشور غرب آسیا قائل است، مورد تاکید قرار می‌دهد.

کامارودین قرار است با همتایان و دیگر افراد مرتبط در این سه کشور دیدار داشته باشد.

وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه‌ای آورده است: بهبود همکاری چندجانبه قوی از جمله در زمینه بازپروری پس از دوران بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ و تبادل نظر در زمینه مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی که نگرانی‌های دوجانبه درباره‌شان وجود دارد، در اولویت دستور کار این سفر رسمی می‌باشند.

طبق بیانیه یادشده، این سفرهای رسمی به روند عملیاتی استاندارد پیش‌گیرانه کووید-۱۹ معطوف خواهد بود که در وزارت بهداشت و شورای امنیت ملی این کشور و میان مقامات حوزه سلامت کشورهای ترکیه، قطر و ایران بر سر آن توافق شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها