شورای ائتلاف از فهرست کاندیداهای خود رونمایی می‌کند

کد خبر: 1058304

چمران گفت: در اواخر اردیبهشت ماه لیست کاندیداهای سوی شورای ائتلاف اعلام خواهد شد.

شورای ائتلاف از فهرست کاندیداهای خود رونمایی می‌کند

گروه سیاست سایت فردا – همه توجه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری است اما انتخاباتی شوراهای شهر که همزمان با آن برگزار خواهد شد نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به خصوص در کلان‌شهرها و مشخصا تهران. طبق تجربه اکثریت کرسی‌های شورا از آن جریانی می‌شود که در انتخابات ریاست جمهوری نیز برنده است و به تبع آن شهرداری پایتخت که یکی از  سیاسی‌ترین کرسی‌ها است، به همان جریان تعلق خواهد گرفت. از همین رو است که شاهدیم هرکدام از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی همزمان با برنامه‌ریزی برای رسیدن به پاستور گوشه چشمی هم به «بهشت» دارند و به فکر انتخابات شوراها هستند.

اظهارات اخیر مصطفی چمران شاهد این مدعا است. به گفته او شورای ائتلاف که یکی از سازوکارهای انتخاباتی اصولگرا است اواخر اردیبهشت ماه از فهرست کاندیداهای مورد نظر خود برای شورای شهر رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس سابق شورای شهر تهران  با اشاره به حضو افراد متخصص در شورای شهر تهران اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش ساز و کار خاصی را این مسئله در نظر گرفته شده است.

وی درباره اعلام لیست کاندیداهای شورای شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: این کار با توجه به برنامه‌ای که مدنظر شورای ائتلاف است زمان بر است و البته ما عجله‌ای هم برای این مسئله نداریم چرا که معتقدیم باید از تخصص‌های مختلف در لیست حضور داشته باشند.

چمران گفت: در اواخر اردیبهشت ماه لیست کاندیداهای شورای شهر تهران، ری و تجریش از سوی شورای ائتلاف اعلام خواهد شد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها