برنامه جبهه پایداری برای انتخابات شورای شهر

کد خبر: 1058910

دبیرکل جبهه پایداری گفت: سیاست مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات شورای شهر این است که ما می‌خواهیم در آن فضا حضور فعالانه داشته باشیم.

برنامه جبهه پایداری برای انتخابات شورای شهر

خبرگزاری ایرنا: از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، صادق محصولی روز دوشنبه گفت: سیاست مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات شورای شهر این است که ما می‌خواهیم در آن فضا حضور فعالانه داشته باشیم و سعی داریم افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: البته معرفی اصلحی که هیچ رای‌آوری نداشته باشد کار لغو است که بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم و این جمله از علامه مصباح یزدی(ره) است و حضرت آیت الله خوشوقت(ره) می‌فرمودند اصلح کسی است که تا اصرار نکنیم نمی‌آید و باید وقتی که آمد بر روی آن متمرکز شویم و برای آن تبلیغ کنیم.

محصولی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گویند من اصلح را قبول ندارم دروغ می‌گویند و هر کسی که نامزدی را اعلام می‌کند قطعاً اصلح را معرفی می‌کند اما معیارهای آن برای فرد اصلح متفاوت است و از دید ما بده بستان در انتخاب فرد اصلح نمره منفی می‌گیرد ولی از دید برخی این بده بستان امتیاز به حساب می‌آید و جزو شاخص‌های اصلی قرار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها