مأموریت مدعیان اصلاحات برای پایمال شدن حقوق ملت

کد خبر: 1059466

روزنامه دولتی ایران دیروز در ادامه روند تحریف روز سه شنبه نسبت به سیاست قطعی نظام درباره لغو تحریم‌ها، نوشت: «مقام‌های ایرانی خواهان لغو فوری همه تحریم‌های آمریکا هستند تا در ازای آن اجرای همه تعهدات برجامی خود را از سر گیرند. این در حالی است که تغییر مواضع اخیر مقام‌های آمریکایی مبنی بر موافقت اولیه با تعلیق شماری از تحریم‌های اصلی تهران زمینه‌ای را فراهم کرد تا تهران هم آماده مشارکت بیشتر برای گفت‌و‌گو با کشورهای ۱+۴ باشد.

مأموریت مدعیان اصلاحات برای پایمال شدن حقوق ملت

کیهان: روزنامه دولتی ایران دیروز در ادامه روند تحریف روز سه شنبه نسبت به سیاست قطعی نظام درباره لغو تحریم‌ها، نوشت: «مقام‌های ایرانی خواهان لغو فوری همه تحریم‌های آمریکا هستند تا در ازای آن اجرای همه تعهدات برجامی خود را از سر گیرند. این در حالی است که تغییر مواضع اخیر مقام‌های آمریکایی مبنی بر موافقت اولیه با تعلیق شماری از تحریم‌های اصلی تهران زمینه‌ای را فراهم کرد تا تهران هم آماده مشارکت بیشتر برای گفت‌و‌گو با کشورهای ۱+۴ باشد. چه این کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند که با تسهیل شرایط موجود برای تحقق منافع اقتصادی کشورمان، زمینه را برای احیای کامل برجام فراهم کنند. مقام‌های کشورمان بر اساس طرحی که در دستور کار خود دارند، تاکید کرده‌اند که تنها راه ممکن برای ازسرگیری تعهدات برجامی ایران، لغو تحریم‌های موثر از سوی آمریکا و مهر تایید کشورمان بر ثمرات این اقدام است. چه این روند می‌تواند در مراحل مختلف از سوی طرفین مورد پیگیری قرار گیرد. به این معنا که با اعتماد‌سازی در برداشتن نخستین قدم، تهران و واشنگتن می‌توانند به تدریج به نقطه نخستین برجام بازگردند.»

ارگان دولت، به همین قرار روز سه شنبه نیز ترفند گام به گام آمریکا را تأیید و پمپاژ کرد. این در حالی است که سیاست قطعی نظام لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن از سوی ایران است. مدعیان اصلاحات - اعتدال مأموریت دارند ایران را مجددا در دام اعتماد به آمریکای عهدشکن بیندازند و منافع ملی را پای اغراض نامشروع باندی خود از بین ببرند. این طیف در پی نشاندن آمریکای متقلب و بدهکار در جایگاه طلبکار است تا حقوق ایران پایمال و راه امتیازگیری و زیاده‌خواهی بدون تعهد و هزینه برای آن رژیم خونخوار هموار شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها