عراقچی: توقف همکاری های فنی ایران و آژانس صحت ندارد

کد خبر: 1059600

معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: همکاری‌های ما و آژانس در زمینه‌هایی همچون راستی آزمایی، کمک‌های فناورانه آژانس و سایر موضوعات ادامه پیداخواهد کرد.

عراقچی:  توقف همکاری های فنی ایران و آژانس صحت ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان: سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه پس از دیدار با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و در جمع خبرنگاران گفت: ملاقات خوبی را با آقای گروسی داشتم و این دیدار برای هماهنگی بیشتر ما با آژانس انجام شد تا در هنگام لزوم نقش خود را ایفا کند. پس از جمع بندی مذاکرات کمیسیون مشترک وظایفی هم برای آژانس بین المللی انرژی اتمی تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است تا آژانس وظایف مشخص شده در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام را انجام دهد و باید مدیر کل آژانس در جریان این مذاکرات قرار می‌گرفت. در این مذاکرات درباره سایر موضوعات و برخی سوالات باقیمانده از قدیم بین ایران و آژانس نیز بحث و گفت‌وگو شد.

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان اظهار کرد: تعامل میان ایران و آژانس درباره موضوعات مورد اختلاف و سوالاتی که وجود دارد ادامه پیدا خواهد کرد و اطمینان داریم در یک تعامل سازنده و با حسن نیت می‌توان مسائل موجود برای همیشه حل و فصل شود.

وی در پایان یادآور شد: همکاری‌های ما و آژانس در زمینه‌هایی همچون راستی آزمایی، کمک‌های فناورانه آژانس و سایر موضوعات نیز ادامه پیداخواهد کرد.

 عراقچی: توقف همکاری های فنی ایران و آژانس صحت ندارد

معاون سیاسی وزیر خارجه: هم راستی آزمایی های آژانس ادامه دارد و هم، همکاری هایی در زمینه کمک های آژانس در حوزه های مختلف مانند کرونا جریان دارد.

حجم ویدیو: 1.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها