عراقچی: ملاقات خوبی با آقای گروسی داشتم

کد خبر: 1059603

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که در جریان دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، او را در جریان آخرین مذاکراتی که در وین بین ایران و گروه ۴+۱ در جریان انجام است، قرار داده است.

عراقچی: ملاقات خوبی با آقای گروسی داشتم

ایسنا: سید عباس عراقچی بعد از ظهر روز پنجشنبه بعد از دیدار با گروسی در جمع خبرنگاران در تشریح نتایج این دیدار گفت: ملاقات خوبی با آقای گروسی داشتم .در جریان مذاکراتی  که اکنون در حال انجام است وقتی به جمع بندی برسیم وظایفی هم برای آژانس وجود داردکه آژانس باید به موقع به وظایف خود عمل کند و لذا  لازم بود که ایشان را در جریان آخرین  مذاکرات قرار دهیم تا یک هماهنگ بیشتری بین ما به وجود آید برای زمانی که  لازم است آژانس ورود پیدا کند و نقش خود را ایفا کند.

 این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران گفت:  همچنین در این دیدار در مورد بقیه مسائلی  که بین ما و آژانس وجود دارد برخی از سوالاتی که هست و از قدیم بوده یک هماهنگی کردیم.

 عراقچی گفت: تعاملات بین ایران و آژانس در مورد موضوعات مورد اختلاف و سوالاتی که وجود دارد ادامه پیدا می کند و اطمینان داریم در یک تعامل سازنده اگر حست نیت وجود داشته باشد انشاالله این مسائل می تواند حل شود و آن را برای همیشه کنار بگذاریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها