نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم دیدار کردند

کد خبر: 1059838

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم گفت: این دیدار درواقع یک دیدار نوروزی بود و در آن گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و در دستورکار مجلس به علما و مراجع عظام تقلید ارائه شد.

نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم دیدار کردند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، امروز جمعی از نمایندگان (حدود 15 نفر) با جمعی از علما و مراجع عظام تقلید در قم دیدار کردند که این دیدارها همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: امروز  جمعی از نمایندگان با آیت‌الله شهرستانی مسؤول دفتر آیت‌الله سیستانی در قم، آیت‌الله اراکی، آیت‌الله رجبی رئیس مؤسسه امام خمینی(ره)، آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کردند که این دیدارها در بعدازظهر امروز نیز ادامه دارد و نمایندگان با آیت‌الله اعرافی دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشست‌ها یک دیدار نوروزی بود و جنبه تخصصی نداشت و در آن حجت‌الاسلام سید موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان گزارشی جامع از برنامه‌های کاری و در دستورکار مجلس به علما و مراجع عظام تقلید در قم ارائه کرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در این جلسات علما و مراجع تقلید توصیه‌هایی را در حوزه اخلاقی و قانون گذاری به نمایندگان داشتند و مطالبی را در همین رابطه داشتند.

وی افزود: همان طور که گفتم این دیدارها همچنان ادامه دارد و دیدار با آیت‌الله اعرافی در دستورکار است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها